Staan ergens op internet de "ideen" van de partijen waar we op gaan stemmen?

Dus waar elke partij voor staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De standpunten van de partijen staan meestal op de website van de betreffende partij.

Het beste antwoord

Je zult voor elke partij apart hun programma moeten bekijken.
Typ in google partijprogramma en dan de desbetreffende partij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die kieswijzer geeft hier wel inzage in, op belangrijke punten. Natuurlijk is het het beste de verkiezingsprogramma's van alle partijen te lezen, en je dan ook nog eens te verdiepen in hoe deze partijen in het verleden hun standpunten hebben vastgehouden.
Als je de kieswijzer hebt ingevuld, geeft deze ook de standpunten weer die de verschillende partijen hebben op de door jou ingevulde vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met stemwijzer kom je al een heel eind. Je krijgt dan een aantal stellingen, bij die stellingen kun je ook kijken wat elke partij daar van vind. Als je alle stellingen hebt gehad kun je zien welke partij het dichts bij jou in de buurt komt.